VELKOMMEN


Her er min lille butikk som inneholder frisør og interiør.

Håper du finner noe som virker spennende og kommer innom på et lite besøk.

torsdag 12. august 2010

Varer har inntatt plassen i Lyckeshus.

Nå er endelig de nydelige produktene kommet. Postmannen kom tutende opp i tunet idag, gjett om jeg var rask til å åpne opp esken for å se. Nydelig, lekkert altså.

Søte gavelapper med snor



Postkort



Servietter, fyrstikkesker, små kort


Nydelig bilde på bomullspapir, rose servietter og tilhørende fyrstikkeske



Fyrstikkesker, veldig søte på peishyllen.

I dag har jeg hatt min første annonse i lokalavisen. Jeg er fornøyd med fargene og størrelsen.
Det resulterte også til at en av jornalistene ville lage en liten omtale fra Lyckeshus. Spennende...

Håper varene som er bestilt for to uker siden dukker opp i løpet av neste uke. Følg med, bilder vil komme...
Hilsen Janne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eidsvold Gård

Eidsvold Gård