VELKOMMEN


Her er min lille butikk som inneholder frisør og interiør.

Håper du finner noe som virker spennende og kommer innom på et lite besøk.

mandag 6. september 2010

Solskinn og høstluft.

Ja, solen skinner og høsten er lekker. Jeg har flere bilder av varer fra butikken. Den gamle ski staven gjør virkelig nytte av seg.
Gavelapp fra Sagen, veranda kurv i ståltråd.

Super søte hårspenner i ull filt med perler.


Latte krus og musli bolle. Hvit liten mugge med hank.



Beige putetrekk med knyting bak,dun innerpute inkl.



Her er bildet kommet feil vei. Men en nydelig vase (kan også brukes til t lys). Praktisk glasskrukke med lokk. Den har jeg i to forskjellige str.
Ellers er tunika, kjole, blomterpinner på 30% avslag.
Ta turen innom.
Mye varer og mer i vente.
Høsten er rundt hjørnet, men nyt solen.
Jeg må ut for å male ferdig veggen ved inngangen til Lyckeshus.
Ha det bra, klems fra meg






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eidsvold Gård

Eidsvold Gård