VELKOMMEN


Her er min lille butikk som inneholder frisør og interiør.

Håper du finner noe som virker spennende og kommer innom på et lite besøk.

tirsdag 26. oktober 2010

Her er en liten forsmak på det som skal bli min nye puteholder. En gammel men veldig fin stige.
I dag kom varene som jeg har ventet på ganske lenge.
Nydelig pute, helt fantastiske skjerf i tre farger med blonder og hekle dekor. Vil du sikre deg et skjerf må du ikke vente med å komme" første mann til mølla"
Søte tovede "vesker" med reinsdyr på. Perfekt til en liten pose twist:)

Helt fantastiske skjerf med blonder. Tre vakre farger.


En nydelig tovet rund "brikke"( duk ) med glitter tråd rundt kanten.
Fire stk transfer ( engler ) til evt lys. Kommer også med julemotiv av engler.



En lekker pute med trykk dekor, de nye vakre skjerfene.
Sink lykt til kubbelys og t lys.
Jeg er å finne på Lyckeshus hver dag.
Nå er det ikke lenge før julen kommer, har derfor satt fram litt juleting i hyllene mine. Men flere julevarer er like rundt hjørnet.
Bilder kommer så fort jeg begynner å pakke ut. Spennende:)
Ha en fin uke!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eidsvold Gård

Eidsvold Gård