VELKOMMEN


Her er min lille butikk som inneholder frisør og interiør.

Håper du finner noe som virker spennende og kommer innom på et lite besøk.

fredag 5. november 2010

Forandring fryder...

Det ble mye forandring idag bare pga en stige.
Men gurimalla så anderledes det virket.
Mye større egentlig:)
Nå kom duker og puter bedre fram.
Litt forandring ved arbeidsplassen min, og det gjorde godt.
Her ser du serviett holder, hjerte sink fat, små bokser og servietter.

Julekuler har funnet plass i trådkurvene.
Hjerter i frost eller sølv.
Løk kuler i sølv eller lilla.
Helt nydelige...



For deg som har vært innom Lyckeshus ser du vel at det er litt forandret?
Det ble veldig fint med stigen.
Nå håper jeg bare du kommer innom før alle varene har fått nye hjem.
Stor takk til dere to som hjalp meg med å finne nye plasser til varene:)
Alltid greit med litt innspill, jeg tenker, drømmer og har butikken oppi mitt hode til enhver tid.
Det er vel slik det er å være selvstendig?!!!!
Jeg blir på butikken i morgen fra 10 til 14.
Ring eller sms om du må komme etter åpningstiden.
VELKOMMEN:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eidsvold Gård

Eidsvold Gård