VELKOMMEN


Her er min lille butikk som inneholder frisør og interiør.

Håper du finner noe som virker spennende og kommer innom på et lite besøk.

torsdag 12. mai 2011

En liten titt på våren....

Da dukket det opp litt varer igjen..... denne gangen endel som kan pryde en lekker hage!

Hva med et koselig fuglebad til små spurvene???

Søte minilykter i sink.



Dette bildet tok jeg igår utenfor butikken, solen stekte ute mens hårlokker og foliestriper lå strødd inne....

Koselige men veldig hektiske dager nå når alle skal bli fine på håret før 17.mai og alle konfirmasjonene som står for tur.




Vi hadde en koselig helgetur i hovedstaden med konfirmasjons feiring og mye god mat.

Se på dette fantastiske treet jeg bare måtte knipse bilde av, på selveste 8.mai!
FANTASTISK fantastisk fantastisk........


Dette bildet bringer minnene tilbake til min konfirmasjonsdag. Mine bilder ble tatt i slike omgivelser. Dette bildet oser det virkelig VÅR av!!!!


Lyckeshus må holde stengt Lørdag 14.mai grunnet konfirmasjon,
men ingen krise av den grunn.

Åpent Søndag 15.mai fra kl: 11-16

Så skulle du trenge noe fint til din hage eller ditt hus, kom innom da vel.

Eller kanskje du bare ønsker en liten frisyreforandring av ditt hår, ringe eller sende en sms til
tlf: 92 22 25 46


Håper å høre fra deg..... klem fra Janne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eidsvold Gård

Eidsvold Gård