VELKOMMEN


Her er min lille butikk som inneholder frisør og interiør.

Håper du finner noe som virker spennende og kommer innom på et lite besøk.

onsdag 8. juni 2011

Nyt kaffen i det fri mens du venter...


Jeg måtte ha noen nye utemøbler på verandaen utenfor Lyckeshus.


Ta deg en kopp kaffe i det fri hvis været tillater det...

Siden butikken er ganske så liten er det godt å ha litt ekstra plass utenfor.



Siden sist har det kommet inn nye varer.

Fargerike kopper og skåler. De ser nesten litt gamle ut. Disse frisker opp i kjøkkenskapet.

Det står paller med varer i garasjen som jeg skal ut å pakke opp.

Legger ut bilder når jeg er inne igjen... bare å glede seg:)


Åpningstidene er fortsatt litt reduserte:

Hele uken åpent fra kl: 14.30 - 17.30

Men er du i området og vil komme en tur utenom åpningstidene
er det bare å ringe eller sende meg en sms
tlf: 92 22 25 46

Håper å høre fra deg!

Klem fra Janne



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eidsvold Gård

Eidsvold Gård