VELKOMMEN


Her er min lille butikk som inneholder frisør og interiør.

Håper du finner noe som virker spennende og kommer innom på et lite besøk.

fredag 14. januar 2011

Denne ventetiden...

Har bestilt varer til butikken som vil dukke opp etterhvert:)
Det var et fantastisk salg av varer før jul, så nå skal det bli godt å få inn litt vår på Lyckeshus.

Har du noen ønsker om hva som mangler i butikken kan du godt legge igjen en kommentar. Det er snart messetid så hvorfor ikke legge ved en ønskeliste så skal jeg se hva som er å få tak i på Lillestrøm:)

Smykkene gleder jeg meg til å se. Det er veldig mange der ute som har fått mye lekkert under juletreet. Så det trengs virkelig et godt påfyll av mye lekker bling bling!

Jeg har lagt ut åpningstider til butikken, men det er ikke noe problem å frisere noen andre kvelder enn Onsdag som jeg har skrevet.
Bare ring eller send sms så finner vi en tid som måtte passe:)
Ha en fin helg, Janne hilser:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eidsvold Gård

Eidsvold Gård