VELKOMMEN


Her er min lille butikk som inneholder frisør og interiør.

Håper du finner noe som virker spennende og kommer innom på et lite besøk.

søndag 2. januar 2011

Godt nyttår

Takk for det gamle året, og takk til dere alle som var innom meg på Lyckeshus. Takk for all god tilbakemelding som dere har gitt meg på mine produkter. Det setter jeg utrolig pris på:)

Jeg vil starte det nye året med 30% all julepynt. Kanskje du vil kjøpe noe fint til årets juletre?
Grip sjansen...
Ellers blir dette en spennende mnd. Det er jo messe på Lillestrøm. Det gleder jeg meg virkelig til.. Det skal bli innspirerende å se hva vår og sommer kolleksjoner har å by på. Sikkert mye lekkert:) Kanskje det kommer nye levrandører inn på Lyckeshus, hvem vet. Følg med.

Butikken holder åpent Tirs 4.jan fra kl: 11-16, 20-21
Velkommen innom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eidsvold Gård

Eidsvold Gård